Monday, October 19, 2009

ploua.

eram in coltul strazii si te asteptam.era coltul nostru.azi ploua,ploua infernal,dar ai aparut...veneai dinspre statia de autobuz imbracat in culori sterse si cu umbrela stricata la un colt.m-ai cuprins cu bratul tau subtirel,dar care imi ofera deplina siguranta si mi-ai sarutat buzele stropite de ploaie.ti-ai inchis umbrela."hai sa facem ceva nebunesc" mi-ai spus.placut surprinsa te-am urmat.eram doar noi doi pe strada...si cate un barbat la cravata cu o servieta mai veche grabinduse spre birou.inca ploua,dar tu nu-mi dadeai drumul la mana ci continuai sa ma conduci prin oglinzile de apa ale strazii.buzele-ti reci si moi ma faceau sa plutesc printre stropii agitati.dar brusc s-a terminat.acuma era intuneric afara si nu ma tineai de mana,eram doar in patul meu.da,azi plouase toata ziua si nu te-am vazut.am realizat ca a fost doar un vis,o mica fantezie.totusi mi-am incercat norocul.te-am chemat in coltul strazii noastre,dar era pustie si nu ai venit...doar ploaia nu a ezitat sa vina si sa creeze o diversiune pe fata mea ca sa nu vada barbatul la cravata grabit siroaiele firave din ochii mei...

No comments:

Post a Comment